خوش خبر: بازی دوستانه با بلغارستان نهایی شد

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

خوش خبر: بازی دوستانه با بلغارستان نهایی شد
بازديد : 838



خوش خبر  بازی دوستانه با بلغارستان نهایی شد 1


سرپرست تیم ملی والیبال اعلام کرد که بلغارستان برای بازی با تیم ملی والیبال ایران پیش از حضور در لیگ جهانی اعلام آمادگی کرده است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال،  امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال درباره بازی دوستانه با تیم ملی والیبال ایران گفت: با رایزنی مسئولان فدراسیون والیبال با کشورهای تراز اول برای انجام بازی دوستانه، فدراسیون والیبال بلغارستان برای بازی با ایران دعوتنامه رسمی خود را فرستاد.
وی افزود: با توجه به اینکه مسابقات لیگ جهانی 5 جون آغاز می شود بلغارستان برای تاریخ 28 می تا 2 جون ایران را برای بازی دوستانه دعوت کرده است تا بعد از پایان این بازی تدارکاتی، آنها به لهستان بروند و ما هم مستقیما راهی روسیه شویم و در لیگ جهانی بازی کنیم. این بازی تدارکاتی به این دلیل که بلغارستان در گروه ما نیست و می تواند محک خوبی برای ما باشد بسیار ایده آل است.
خوش خبر ادامه داد: البته لهستان هم برای بازی دوستانه با ما پیشنهاد داده تا بعد از بلغارستان راهی لهستان شویم و یک بازی تدارکاتی انجام دهیم و سپس از آنجا راهی روسیه شویم. به هر حال در روسیه باید در شهری بازی کنیم که نزدیک مرز لهستان است و این بازی هم می تواند برای ما مفید باشد اما هنوز این موضوع رسمی نشده و منتظر نامه رسمی لهستان هستیم تا در مورد آن تصمیم بگیریم.

سرپرست تیم ملی والیبال در مورد سایر بازیهای تدارکاتی تیم ملی والیبال هم گفت: ولاسکو با مربیان تیم های فرانسه و هلند که از دوستانش هستند برای انجام بازی تدارکاتی صحبت کرده تا برای لیگ جهانی و جام ملتهای آسیا با آنها دیدارهای دوستانه داشته باشیم. به هر حال شرایط طوری است اگر از 5 فروردین ماه اردوها آغاز شود زمان کمی برای هماهنگی ملی پوشان و ... داریم. در هر حال اگر مورد جدی دیگری پیشنهاد نشود با همین بازیهای تدارکاتی به لیگ جهانی می رویم.
وی با اشاره به برنامه تیم ملی افزود: اردوها از 12 فروردین ماه در قالب تیم ملی الف و ب آغاز می شود، ولاسکو تعدادی بازیکن جوان و جدید را انتخاب کرده و آنها شناسایی شدند. فکر می کنم با این شرایط در تیم ملی تغییرات جدیدی را شاهد باشیم.

خوش خبر همچنین در مورد تذکرات سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص سه مورد گفت: ولاسکو با دیدن فیلم بازیهای لیگ از فدراسیون خواست تا در سه مورد به مربیان و بازیکنان تذکر دهد؛ اول اینکه اعتراض به داور نباید تبدیل به عادت برای بازیکنان شود، دوم اینکه مربیان باید توجه داشته باشند که الگوی بازیکنان و هدایت کنندگان آنها  در مسابقات هستند و نباید برای ارتباط مستقیم با داوران از محدوده خود خارج می شوند و به داوران اعتراض کنند و موجب تحریک بازیکنان شوند. اما موضوع سوم مربوط به پرتاب آب دهان بازیکنان در زمین برای سرنخوردن می شود. ولاسکو اعلام کرده که این موضوع باید برای حضور در لیگ جهانی از ذهن بازیکنان پاک شود چراکه اصلا صورت خوشی ندارد. او گفت که ایران کشوری که است در آن بهداشت بیشتر از کشورش رعایت می شود و بازیکنان نباید در جایی که بعد رسانه ای دارد این کار را انجام دهند و در صورتی که این عادت از بین نرود ممکن است به قیمت خط خوردن آنها از اردوی تیم ملی تمام شود چراکه نمی خواهد فرهنگ ایران برخلاف آنچه وجود دارد نشان داده شود.




موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف